Tåg!!

Mot Värnamo!! :D ska hälsa på Sis och ha de gött! Ska bli riktigt roligt och träffa henne igen känns fortfarande konstigt att inte ha någon att prata med utan att vara helt ensam... Men man har ju mamma och pappa och sedan ringer ju typ alla släktingar och frågar hur man haft det och hur man mår! :)

Har vart i Jönköping tisdag sov typ hela dagen, igår (onsdag) packade upp de jag hade kvar i väskan och sov + var på arbetsförmedlingen och så har jag sökt jobb! Idag lagades den Goa gröten! Gu va jag har längtat efter den! Haha! Testade att ha hasselnötsmjölk i den och Mums va gott det var! :D måste ju tänka lite extra på vad man stoppar i sig nu när jag inte kan träna eller nått... Dricker te och tar halstabletter i stora mängder och tar det lugnt och läser så borde vara frisk till på lördag! Och då ska jag banne mig springa!! :)


Åker för första gången tåg ensam till Värnamo har annars bara tagit bussen! Av god anledning! Stämplade nämligen fel och tog bara att jag skulle åka i Jönköping och inte till Värnamo! För 01 är Jönköping och 10 är Värnamo! Så fick fixa det! (Jätte pinsamt!!) men de löste sig och nu ska jag bara hoppa av på rätt ställe så blir jag nöjd! ;)



Halstabletter och Frisör nummer får underhålla mig under resan! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0