Som att springa två maraton...

Tv tittar kväll! Började med idol, svenska Hollywood fruar och nu är det project runway! 

Har typ sovit hela dagen ställer kl på 8.00 för att gå upp och äta frukost osv... Sedan somna om och vakna för att äta och sedan sova igen och sedan kolla på tv (ställde kl på 20.00) så kolla på tv och äta   Så det är i stort sätt min dag! Äta, sova och kolla på tv..! Längtar tills jag kan börja träna igen eller iallafall gå ut och gå!! Men de kommer inte hända förrens nästa vecka :(. Har ju även fått en lätt ögoninflammation så sköljer ögat och ska ta en salva på det under natten och detta menad inga linser utan lånar Sis gamla glasögon! Men bättre än inget! ;)  


Låter kanske lite konstigt att säga att jag är trött nu igen...! Men Imed att jag fick 2 stora anfall i helgen på samma dag (1 anfall är som att springa ett maraton för kroppen! Så jag sprang 2 maraton på en dag kan man säga...!) 


Fick lyxen att mamma köpte kebab sallad till mig! Så gulligt av henne försöker ändå vara nyttig och äta rätt! Det är extra viktigt nu när jag inte tränar!! :)



Kraam Missfleur 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0