Lite överrörlig är du det?

Söndag! Vet inte om man festar loss kollar in staden eller vad man gör!  Är förhoppningsvis brun och glad! :D Haha! 
 
Har inte så mycket mer att säga än att hoppas ni har de bra i Sverige och denna klänningen har jag förmodligen gått runt i en massa! Då den är otroligt skön och otroligt snygg färg!! Men bara på dagen för på kvällen blir det någor lite mer "festlig" klädsel! ;)  Fast den väskan har jag nog bärt runt en massa på! :)  Ifall jag inte haft några bra fickor vill säga....! 
 
Som ni ser på bilden längst till höger och på mitten benet så har jag typ "överböjligt" knä (båda benen) även Sis har det! SÅ de ser lite roligt ut och inget man kanske tänker direkt på men påminner lite om när Harry Potter blev av med alla sina ben i armen.... Kanske bara jag som tycker det? Men ta en titt på era ben och se hur dem ser ut vet ja! x'D
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0