Kalas!

Har vart på kalas! Var trevligt dock var jag seg/trött..! Men va trevligt ändå! Alla tog igen vad som hänt i allas liv! ;)  Tyckte de va roligt att fixa sig lite hade dock svårt att bestämma vad jag skulle ha på mig kjol, kortbyxor, långbyxor och svart tröja, linne osv...!? Så testade lite olika och fick även improvisera lite med sminkningen då jag inte har mina penslar hemma "/ 

Är även roligt att prata med bror och Sis igen! Skulle verkligen inte klarat av att vara ända barnet! Haha! :)  fått veta hur alla har de som flyttat från Jönköping...! :)

Blev ett rosa linne, blåa byxor, gjorde en donout och en vanlig grå sminkning :)





Kraam Missfleur 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0