Hoppas de vart en CRAZY week!!

Har förhoppningsvis haft en CRAZY bra fantastisk vecka tillsammans med Johanna, Emilia och Olivia!! :D Så kommer fram på natten i dag! Så kommer komma upp några bilder sen!! :)  Kanske bjuder på några mongo bilder på mig själv men dem andra blir de bara deras snyggaste bilder! (fast dem brukar bli bra på bild så de lär nog finnas en del x'D)  
 
 
 
Ett collage som innehåller några bilder från denna veckans collage! Kommer fortsätta med sådana nu när jag äntligen hittat 10 sek knappen!! Hinner ju annars inte ta kort på mig själv! (då jag tycker att de är pinsamt om andra tar kort på mig och alla andra jobbar typ så jag har ingen som jag kan sminka eller fixa och ta kort på!!)  Har dock bara sminkat + fixat håret på bilden med svart hatt och svart klänning! Annars är det helt naturligt inget smink och håret är "luft" torkat eller vad det heter när det bara har hängt ner och torkat av sig själv x'D
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0