Fest och sjukhus...! Not a fun mix!

Var en riktigt rolig och trevlig kväll hos Thea! Dock dagen efter var inte lika rolig....! Fick ett anfall och trillade rätt ner på asfalten! :( som tur va gick jag inte ensam utan fick hjälp av snälla Adam! Men slog i huvudet och började blöda och i ambulansen spydde jag...! (Fast de var första gången jag kom ihåg ambulans färden!!)

När jag kom fram så kollade dem upp såret och bestämde sig för att limma ihop det!! (Tur det annars hade dem behövt raka av lite hår för att kunna tejps eller sy...!) men har ingen hjärnskakning eller tror en liten/lätt...! Så har fått göra typ tusen tester och dem har stuckit mig med nålar och tagit mitt blod men jag har väldigt tunna blodkärl eller där som man ska ta blod ifrån så de är bara dem som är riktigt duktiga som lyckas sticka rätt! Börjar göra ganska ont så hoppas att jag slipper fler sådana!! Fick även ett anfall till igår och spydde upp all mat så åt ingenting igår... :( men lyckades pilla i mig en macka till frukost och nu ska jag försöka äta lite lunch!! Hoppas man får behålla den!


Även grattis till min mamma som fyllde år igår och fick tillbringa dagen på sjukhuset med mig... Roligaste födelsedagen ever...not!! Känner mig lite taskig men kan ju inte göra så mycket åt det..! Hoppas alla är ute och njuter av det härliga vädret!! Jag har ett bra rum med fönster så har iallafall något att kolla på! ;)

Lite bilder från helgen (både sjukhus och fest bilder!) mycket bra blandning ;)

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0