Dags att börja tänka...framåt..!

Håller på att översätta mitt personliga brev till engelska och ska även leta fram en ny bild på mig till mitt cv!! För sen jäklar nu i helgen så ska de inte finnas ett enda jobb som jag inte har sökt!! Haha! Nä men känns som om jag behöver lite struktur nu och jag vill JÄTTE gärna ha ett jobb!! Tycker personligen att det är roligare att jobba än att gå i skolan..... SÅ alla får ju gå i skolan men man ska vara glad om man får något jobb!!!
 
 
Har hållt mig "inne" eller vad man ska kalla det nu denna veckan som varit....! Känns lite som om jag har gömt mig! Men imorgon ska jag gå ut igen har inte bestämt om det blir en lång skogspromenad eller en springtur! Får sova på saken! ;)  Fast jag vet att jag har otroligt många härliga människor som bryr sig om mig! Det märker man verkligen när något händer än! På ett sätt är det skönt att andra förklarar vad det innebär och vad som har hänt mig för då slipper man deras blickar och deras tröstande ord! Fastän de samtidigt värmer så otroligt mycket så känner jag mig lite "taskig" att vara vän med människor och dem riskerar att få se något så läskigt! Fast nu ska jag beställa hem ett halsband som jag ska bära VARJE dag!! Någon nytta måste jag la göra eller? ;)  + jag har vart duktig och sagt nej till fest denna helgen och tror att jag kommer att tacka nej till nästa helg också!! För jag är gärna hemma istället för att festa och riskera min hälsa! Inte många utekvällar som har varit värda att riskera hälsan för!! x'D
 
Ifall ni ser detta märket (ett ljus) så vet ni att den som bär det har epilepsi! Lite onödigt att bära ifall ingen vet vad märket betyder! ;)
 
DSCN1384-3.JPG
 
Har tänkt välja det silvriga halsbandet (passar till de mesta och är nickelfritt!) och jag skämms inte över att ha det men vill inte på sammagång "skylta" med det! :) 
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0