ÄN så länge bra!

Har ju haft en chill dag och ingen otur ÄN SÅ LÄNGE...! Kan ju hända mycket är ju ändå fredag den 13!! Men Hannes kom hem idag!! Riktigt roligt att få höra hur han har det i Linköping och hur det är med plugget och allt! :) Faktiskt lite tråkigt att verken ha Sis eller Bror hemma!! Men idag har jag pratat med mamma som behandlar mig som en sjukling typ...! Nä men hon älskar mig så pass mycket men jag är ju normal nu bara att jag har ett litet sår i skallen och lite limm är de kvar i håret! ;)  Annars är jag pigg och kry! :D  Har fått lite trevliga mejl nu de senaste och jag har översatt mitt CV och Personliga brev till engelska + att jag har sökt jobb så känns som om det är dags att turen vänder för mig! Stackars Sis jobbar typ ihjäl sig istället!! De som har jobb sliter ihjäl sig medan andra går arbetslösa...! Bra ekonomiskt för dem som har företagen men icke bra för oss arbetslösa människor! Men glaset är ju JÄMT halv fullt!! ;)
 
 
 
Har även slagit in mammas present som hon ska få av pappa! Hon fyllde ju år förra veckan så ska fira henne nu i helgen! Pratade även på om hur det var för i tiden! och o´boy då var det annorlunda! Men de får jag skriva om någon annan gång! Älskar när ens föräldrar pratar om deras uppväxt! 
 
 
Såhär såg jag ut förra veckan på festen! Dock hade jag platt hår och smink på mig! Men kunde ju inte sminka mig pga ögat och pallade inte att platta håret! Känns onödigt att slita på det om man bara ska ta några kort! Nu blir det Fångarna på Fortet med hemmagjord kebab tallrik som mat (kebab och sallad festar även till det med vitlöksbröd!) Ska även kolla på Percy Jackson sen! :)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0