Åhhh "behöver" verkligen detta...!

La mig redan kl 23.00 igår!! Men de måste jag typ göra för jag har super svårt att somna om när man väl har stigit upp och gått ner för trappan och druckit vatten....! SÅ jag kom på att nu börjar ju sommaren försvinna...! Och hösten komma!! Tycker faktiskt att vi i Sverige har väldigt tur och får uppleva ALLA årstider! Så de slutade med att 8.30 började jag ändra om hela min gaderob tog fram höst/vinter kläderna och la bort sommar kläderna! Efter det så började jag även fixa med sminket och alla smycken som man har..! Kan säga att jag måste verkligen börja använda halsband och sådant mer!! Har hur mycket som helst!! Har kvar en massa från när man var liten också! :) 
 
 
Men det jag har insett att jag behöver eller det som jag vill ha är det la mer! ;) 
 
1. Vinröda byxor 2. Vit armbands klocka! 3. Vinröda skor eller ett par svarta höstskor! 4. En ny väska! 5. En vit päls liknande väst som jag har sätt i affärerna Svårt att förklara men sjukt snygg!! 6. Ett par vanliga jeans! :)  Gäller att spara spara spara ifall man ska ha råd med detta! ;)  
 
 
Men nu ska jag göra ett 15 min hårt magpass! Sedan blir det till att duscha och fixa till sig! :)  Älskar verkligen Nike appen!! 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0