The week!

Den senaste tiden har jag glömt bort bloggen lite... Nu när man går annorlunda i skolan då de är några kurser som har avslutats!! :D så jäkla gött!! Dock känns det konstigt att sluta redan 9.20 men de är skönt! :)


Det har varit en ganska lugn vecka! Red i onsdags och ledig torsdag och i fredags var vi ju också lediga! (Tror jag det var xD) sedan på fredagen blev det att man träffade Emilia och Johanna + några av deras kompisar :) och på lördagen blev det en härlig kväll hos Emilia! Minnet från den kvällen var nog en bula i huvudet och när vi skulle sova kom dem in i rummet och sa att kl var 3 och yr som jag var trodde jag att det var på eftermiddagen!! Haha! :)


Lite Random pics från förra veckan!


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0