Tar igen!

Haha komiskt nog var jag den enda som kom till de muntliga nationella!! Fast de va azz gött att bara redovisa inför 2 lärare! :) gick riktigt bra så är super nöjd med att jag åkte in!!

I tisdags så vart man ledigt och gjorde inte så mycket utan tog det lugnt sov lite fast Imed att de var Valborg så träffade man härliga människor sen på kvällen! Fast både jag och Sis var inte fixade för en utgång! Men satt och pratade på amor med trevliga människor!! Så blev en härlig utgång!! :D

Igår blev det stallet, jag red Hillary och Sis red på Lukas! Va härligt att rida på utebanan i det fina vädret!! :) sen blev det hem och Sis skulle testa att göra en bal frisyr på Olivia! Blev sen att man följde Olivia hem till torpa! En härlig promenad var det! :) så var en härlig dag! :)


Idag har jag tagit de lugnt fixat naglarna så dem är rena och fina + tagit ansiktsmask och solat ryggen lite! Kan ju inte sola framsidan då jag använder en kräm som man inte får sola med... Menmen baksidan kan ju få lite sol iallafall! :)

Kollade på tonårsbossen innan och jag fattar inte hur lite koll vissa folk har på pengar!! Men riktigt roligt att se! :)

1:a bilden bröt nageln när jag bowlade i lördags :(

2:a bilden stall kläder när jag åkte upp och kollade när Fanny red Al Capone!

3:dje bilden kläderna jag hade på mig i måndags!

4:de bilden Fanny på Al dem har travat på honom nu också så går riktigt bra! Och vi vet att han inte är skänkeldöv!! :D

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0