Feeling good!

Igår var det morsdag!! Mamma fick 3 trisslotter och en chokladask! Från mig fick hon även att jag städade i tvättstugan + tog upp alla kläder och mina och Sis kläder vek jag och la ner snyggt i lådorna!! :) Kände mig otroligt duktig och så fint de blev!! :) hoppas alla passade på och fira sina mammor på ett eller annat sätt!! :)


Idag blev det att klippa gräset!! Så de ser snyggt ut i trädgården! Har även stekt köttbullar och gjort blåbär/hallon smoothie och äpple chips!! :) känns som en härlig dag nu ska jag träna och sedan kolla på film! :)

Två outfits från förra veckan! En lite tråkig svart och en sommar outfit! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0