This week!

Resten av denna veckan har varit ganska chill inte orkat göra så mycket direkt... Det dumma är när man inte gör så mycket på vardagarna så blir hela söndagen förstörd.... Det menas att jag har pluggat typ hela Söndagen dock har jag glömt plugga till Svenska förhöret som vi har imorgon!! Blir till att gå upp tidigt och plugga sönder på morgonen! Usch det ser man inte fram emot... Men de måste göras! Var dock tvungen att kolla på 2 filmer (Hunger games och In time) till en svenska uppgift då jag inte kommer ihåg dem så bra.... Sminkade även Olivia i torsdags! Blev ganska nöjd dock blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig "/  men hon är en otroligt bra modell! :)  Så ni får se resultatet sen när bilderna kommer! :)  Har även ÄNTLIGEN köpt ett träningskort! Så kan jag börja träna igen!! Wiieee!! :D:D
 
 
I fredags blev det utgång och man träffade härliga människor! Dock förstår jag inte riktigt hur folk kan ha så bra minne som de har menmen.... Några måste la ha det! ;) Så de var en härlig utgång var alldeles för länge sedan jag var ute! Dock var kanske inte min mamma den gladaste att hämta mig lite efter 2.... menmen bättre än att gå från skogskyrkågården mitt i natten! ;) 
 
I lördags blev det en chill dag och sedan på kvällen bio med Jonas! Som var jätte trevlig då de är första gången som jag pratar med honom! För vi båda känner att vi ska lära känna varandra lite innan balen! Så de är gött! :)  Vi såg Oz the great and powerful  Var kanske inte riktigt som man hade väntat sig men den var rolig! :) Och väldigt bra i 3D för har tyckt tidigare 3D filmer har vart väldigt dåliga på biografern här i jkpg men denna var faktiskt överaskande bra! :) Så de var en trevlig kväll! Dock så var jag hes och typ hostade azz mycket sen på kvällen kunde inte ens äta godis!! :(  Så fick hålla mig till att bara dricka lite läsk....
Fast idag har jag mått mycket bättre och kan prata normalt och äta! Dock hostar jag fortfarande lite men de kanske går över denna natten?  Vem vet?
 
Om ni är på lite dåligt humör eller ledsna så borde ni se denna filmen! :)
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0