Sis back from Wien!

Systern min har ju kommit hem från Wien idag!! Roligt att ha henne hemma igen och hon har haft de jätte bra där har fått gå på modevisning, sett utelivet i Wien, shoppingen där, lärt sig lite tyska och fått se hur en frisör salong funkar där!! Vill också åka utomlands!! :)


Men gårdagen efter skolan så gjorde jag lite skolarbete och testade även att göra nyttiga chips!! :D tycker inte om varma äpplen eller chips men man skär bara upp tunna äpple bitar (osthyvel använde jag) och strödde på lite kanel för att få de smaksatta och satte in dem i ugnen på 100 grader i ca: 2-3 timmar har man dem inne :) så detta kommer jag att göra om!! :D (ett äpple blir en plåt) dock åt vi Kina mat till lunch (Hannes fick välja han har ju fyllt 20!!) så jag är proppmätt vet inte om jag kommer orka kvällsmat!!

Fast fick även veta att ingen har ätit en ordentlig måltid ifall man inte har ätit ris!



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0