Like´t everything exept me in the pics.....

Nu är man färdig med att fota 40-talet! Känns enormt skönt att ha ett årtionde till färdigt! Dock gillar jag verkligen inte mig på korten fast håret såg awesome ut! :D  Och det är ju spolat så nu kommer de ju sitta i tills imorgon! Så lockigt/vågigt hår blir det imorgon! och bara lite smink då Thea ändå ska sminka om mig efter första lektionen! Är så jobbigt att sminka sig när man ändå ska ta bort det typ 2 timmar senare!
 
Usch fick precis näsblod!! Började bara droppa ner en massa blod på kudden!!! :(  Har inte haft det på jätte länge! Så de fick bli till att byta kuddfodral eller vad det heter och sätta in papper i näsan! Eller ska man kanske testa en tampong som i filmen She´s the man?  ;)
 
 
Kollade ju självklart på sista Top Model avsnittet som gick idag på tv!! Tycker definitivt att rätt person vann dock kommer jag inte säga vem då det kanske är någon som har missat att se det! Lite tråkigt var det att de inte var någon stor modevisning men inte så förvånande då de inte har övat så mycket på deras gång :)
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0