How many do you know?

Igår var en härlig dag! Var dock väldigt trött hade inte sovit så mycket... Men fick en ordentlig sömn så idag är jag pigg och glad! Så är påväg till skolan nu och känner mig faktiskt taggad till att jobba på mitt företag! xD


Mila har ju även kommit hem från Island! Har inte träffat henne på azz länge! Så vi tog en lång promenad! Lite halt men vi klarade av att gå i skogen utan att trilla ;) kändes otroligt bra att prata med henne och roligt att höra hur hon haft de i Island! Hur många känner man egentligen som har vart på Island lixom!? :)

Kläderna jag hade när jag var ute och gick! (Hade inte solglasögon)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0