For you guys that dosen´t need to study!

Blev ändå att jag köpte lite när jag var med Olivia på a6.... Fast jag var bara TVUNGEN att ha ett par solglasögon! ;)  Fast nu typ på torsdag ska det börja snöa... :(  Får hoppas att det inte stämmer!! Vill ha vår nu!! :D 
 
Denna helgen har inte blivit något annat än att plugga, plugga, plugga..... :(   + kollat lite på film! ;) Måste ta en paus ibland från projektarbetet som redan håller på att döda mig och det ska snart vara färdigt!! Håller på att få panik! Menmen ska behålla lugnet och göra färdigt lite tills imorgon så jag slipper skämmas över att jag har tagit en liten paus i 3 veckor typ.... Får hoppas han blir nöjd med det som jag har hunnit med!! :)
 
 
För alla er som inte har en massa pluggandes att göra kommer jag med lite tips på bra serier och filmer! :)
 
Denna serien handlar om när Carrie i Sex and the City växte upp! SEVÄRD!!!!
 
 
Inte lika bra som jag trodde den skulle vara så lite besviken över det men det var inte bortkastad tid att kolla på den!
En rolig ganska klassisk tonårs musik film! Verkligen värd att se!
 
Äkta rolig tjej/tonårs film! Rolig och en film som man borde se!
 
 
 
En väldigt sjuk film! Inget för sådana som gillar gulliga filmer! Men ändå är den sevärd!
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0