Awezome start on the holiday!

Hade en azz go långfredag! :)  Dock är det inte bara jag som har lite dålig tidsbedömning! Haha! Blev att vi missade bussen fastän vi sprang.... Ytterst duktigt av mig och Mila att springa! Så de fick bli att man ringde bror så att han var snäll och skjutsade oss till Huskvarna! :) Dock som vanligt är de svårt att hitta i den där låmga backen... Och de som tror att GPS är en lätt sak att använda tror verkligen fel....! Fast till slut hittade vi! :) 
 
Träffade härliga människor som tyvärr fick höra mig sjunga haha! Men man kan ju inte hålla sig när de sätter på Björn Rosenström!! HAha! ;D  Blev en jätte rolig fest så var en toppen början på lovet! Får hoppas att de fortsätter vara ett härligt lov! ;) 
 
Jag och Mila:
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0