Kunde inte ha blivit bättre!!

Otroligt roliga dagar på DH!! Alla klagar på att jobba efter studenten men av dem som klagar vilka av dem jobbade inte innan studenten? Och man är inte äldre än eller mer mogen efter studenten de ända jobbiga nu är att komma på vad man vill göra resten av sitt liv!! :)


Jag hade inte kunnat tänka mig ett bättre ställe än DH att spendera mina dagar på efter studenten!! Alla andra söp typ och festade och nu idag måndag (har lite dålig koll på dagarna...) så börjar "allvaret" fast för min del blir det imorgon för då är det dags för arbetsförmedlingen!! Inte direkt taggad men måste ju hitta något att göra och pengar måste jag tjäna!! Jag är inte "pengar galen" men för att göra det jag vill så måste jag ha pengar! Så de blir spara spara spara för min del! Just nu hoppas jag bara på att bli Aupair för något år och sedan "ta tag" i livet på "riktigt"! :)

Igår kollade jag på SM i SC (starcraft) och idag kollar jag på den internationella (bara 1 svensk med hoppas han går till final!!) fast det är SC2 (starcraft 2) de går även en massa andra finaler men detta är ett av de få spelen jag förstår så det får stå för underhållningen idag!! :D


De 2 sista bilderna är från FIFA finalen som var igår! :)

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0