Jun. 16, 2013

Studenten har varit och de känns tomt och man tänker ska man aldrig tillbaka till skolan igen!? :0. Som tur har jag jobb igår, idag och imorgon på DH!! :D första gången jag är här och de är trevligt folk och azz mycket folk och jag vet verkligen ingenting om gaming världen men varför inte kolla på en LOL match istället för på fotboll lixom!? ;)

Fast jag sminkar ju och spelar ingenting så de är ju gött och jag får lära mig mycket om spelen oxå! :D haha! Dock smälter jag inte direkt in... Menmen vem bryr sig!? :)

Här kommer lite bilder som jag tog igår med mobilen! Finns azz många bilder på deras hemsida och de uppdaterar nya hela tiden!! :)




Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0