Good morning!

Längesedan jag uppdaterade!! Men nu är det andra bullar som gäller!! Jag är ju arbetslös nu efter studenten... :( känns konstigt men de har alltid varit "tryggt" att veta att man ska gå i skolan igen när hösten kommer och jag har alltid haft jobb på sommaren också! Men ska inte klaga nu!!

Idag ställde jag kl på 10 men gick inte upp förrens 11!! Riktig slappar dag men vill inte sova bort hela dagarna så ska försöka komma upp kl 10 varje dag nu!! :D började dagen med att ta på mig mina träningskläder och springa 2 varv på elljusan tog mig 30 min!! Efter det blev de till att göra frukost, tyvärr så blev mina ägg jätte konstiga och gick inte att äta "/ så det fick bli vindruvor och skinka!! Mums! :)

Bilden är det jag fick av min mentor när jag tog studenten! Så gulligt och roligt att få! :)

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0