Cykel!!

Igår var en trist seg dag... Regnet bara öste ner :( så fick bli lite inomhus träning istället för el ljusspåret! (Ska försöka springa 2 varv varje dag!!) får se om jag lyckas! ;)

Nu ska jag cykla upp till A6 och äntligen handla lite kläder!! (Om jag hittar...!) ska iallafall inhandla en bikini överdel som jag har velat ha i 1 månad men inte orkat köpa! :)

Man måste ju antingen få skjuts, cykla eller gå (detta är mina alternativ!) då jag inte har körkort eller bil och bussarna har ju slutat gå...! Fast måste ändå säga att det är bättre att dem slutar gå nu än när det var skola! Hade ju inte vart roligt att behöva cykla eller för min del då Sis hade cykeln behöva gå med datorn och så hela vägen till A6 varje dag.... :)

Förresten har testat Loka med chokladsmak den var JÄTTE äcklig!! Men som tur köpte jag också Ramlösas nya smak med kiwi! Och den var JÄTTE god!! :D



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0