Tror jag är i toppen av bästa dotter listan!

Tror jag är högt upp på listan Bästa dottern! Började dagen med att äta frukost och läsa men blev snabbt uttråkad och gick ut till garaget och började fixa där! Är nämligen JÄTTE stökigt där men nu är det städat och fint! :) var värsta träningspasset att städa där lyfta en massa tunga saker och så.... Efter det gick jag in och diskade och sedan "tvätta" eller vad man ska kalla det kanske skura? Brödrosten och toastern så de blev skinande rena och efter det blev de mikron! Sedan körde jag spisen tänkte ta ugnen men tog där fläkten eller vad det heter är men dör som allt fett samlas vid matlagningen.... Så himla äckligt!! Men de var bara att fortsätta blev vitt tillslut iallafall!! Får ta ugnen någon annan dag! ;)


Vad tror ni kommer ens föräldrar bli glada när de får en sådan överraskning? :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0