Regn....

Har kollat på So you think you can dance! Men måste vänta tills nästa vecka innan man får veta vem som åker ut :( Lite tråkigt menmen.... Sånt är livet! Vill inte fuska genom att kolla upp det på nätet! :) 
 
 
Idag så har det varit mycket chill och umgåtts med mamma! Haft väldigt trevligt och tjöttat! ;)  Får även en ny bil på tisdag då dem har lämnat in den gamla! en "mini" bil sa dem att de skulle ha men den är en stor mini bil enligt min mening! Men riktigt snygg fastän dem valde den svarta istället för den grön/gula miljö bilen! :) 
 
 
Var även ute och gick idag de sa ju att de skulle regna men imed att de inte hade gjort det så tänkte jag men ja hinner tillbaka innan det börjar regna! Men icke! Hade hunnit lite mer än halv vägs innan himlen öppnade sig! Blev dygnsur men vad finns det att göra ifall förutom att fortsätta gå lixom?  Men som tur var kunde mamma komma och hämta mig efter ca 10 min gång i regnet! Hade ju även börjat mullra och sånt.... Inget pepp väder att gå ut och gå i! Så de fick bli att byta om sätta på sig mjukis byxorna och sedan dricka en kopp varmt te! Skorna åkte direkt i sko torken!  Har även märkt att mobilen funkar sjukt dåligt när den kommer i kontakt med så mycket vatten skärmen blir helt slö och funkar typ inte.... Icke bra!! 
 
Men nu blir det till att söka jobb på Max! Tycker att de borde anställa mig imed att jag söker varje gång,,,,! Så hoppas att man får denna gången! x'D 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0