Kan knappt bli en bättre dag!!

Vaknade redan kl 10 idag!!! (Är tidigt för mig då jag inte brukar gå upp förrens 12!) Började dagen med en härlig springtur var perfekt innan det blev för varmt! Blev härligt pigg och de kändes bra att vara pigg på morgonen då jag har blivit trött nu de senaste dagarna... (Kanske borde gå upp tidigare varje dag?)

Solen lyser och himlen är blå vad det är skönt att leva då!! Trodde knappt att dagen kunde bli bättre än att man känner sig pigg men utvilad och så skiner solen! Men det kan man! Satt ute och åt frukost och läste! Känns typ som man är utomlands!! :D det ända som saknas är en pool haha! ;)


Har smörjt in mig med solkräm idag och legat i typ 3 timmar!! Otroligt härligt! :)

Tänk att för bara några månader sedan hade vi snö!?!? Lite skillnad mot nu! ;)

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0