Jeppjepp!

Återigen en varm dag!! Har solat nästan hela tiden förutom när jag var iväg en liten stund och tog ett dop i Åsa sjön med Olivia! Otroligt skönt var det!! Men nu blir de till att sola en liten stund till! :)


Igår blev det ingen utgång vad azz pepp på det först men drog och badade med Olivia och där träffade vi Emilia och Johanna + lite annat folk :) tog även då ett dop och jag hoppade ner från den högsta höjden i hopptornet!! :D (dock finns det bara upp till 3 meter menmen...) de hade en härlig grillkväll där! Dock stack jag Olivia och Emilia hem ganska tidigt!! Höll på att frysa ihjäl med bara kort byxor och linne!! :0 tänkte kanske gå ut sen när vi kom tillbaka hem men kändes ovärt att betala en massa när man skulle hinna vara ute i Max 1 timme!! Sista bussen hem går redan 23.33!! Väldigt tidigt! Så mös ner mig med ett par mjukisbrallor och tjocka strumpor under ett täcke och läste!! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0