Inte de vackraste men gott ändå!

Nu är det läggdags! Har kollat klart på Castle och börjat läsa en ny otroligt bra bok!! Kan knappt sluta läsa den! Haha! :)


Idag blev det ett cirkelpass inomhus då de har regnat typ hela dagen...! Sedan mellan programmen tog jag en promenad! :). Idag kollade jag på Du är vad du äter i reklamerna för varje tisdag kollar jag på Supersize VS Superskinny är så synd att båda börjar kl 8!! :(. Men imorgon hoppas jag att det inte regnar så jag kan gå ut och springa!! :D


Förresten glasen som jag gjorde igår (ser äcklig ut men är god!) var god! Självklart inte lika god som vanlig glass men denna smakade lite mer som en smoothie glass! Otroligt god och mättande! Man ville ha mer men ändå inte! Kände verkligen smaken av banan, jordnötter och lite smak av kokos! Dock var de svårt att få upp den ur bunken... När man väl fick det så var man tvungen att värma den 20 sekunder i mikron så den gick att dela lite! Fast jag följde ju inte receptet då en el-visp inte funkar på samma sätt som en mixer :)

Men en bild på processen och glassen!
Bild 1 ingredienserna
Bild 2 processen
Bild 3 slutresultatet

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0