Huslig fredag! And I like it!

När jag var klar med det belönade jag mig själv med en springtur (sprang 2 och ett halvt varv!) börjar kännas lite i benen efter att ha sprungit varje dag denna veckan! :) sedan blev det att duscha och sedan blev det att gå till Konsum och köpa en grillad kyckling! Mums va gott!! Åt nästan en halv kyckling!! :0


Läste lite och kollade lite på tv men de var så långtråkigt...! Så fick bli till att gå ner och göra rent ugnen! Efter det tog jag upp alla mina kläder som blivit tvättade och la dem på rätt plats..! Sedan blev det att kolla på halv 8 hos mig och efter det började jag med kvällsmaten eller först gjorde jag äpple chips med kanel smak (fortfarande i ugnen tar ca: 2 timmar att göra!) sen började jag med en jätte god sallad som innehöll sallad, 4 tomater, 1 gul paprika, 1 halv vattenmelon och ca:20 gröna vindruvor! Jätte gott! Gjorde i en stor bunke så att hela familjen kunde ta + frukost till i morgon! La även i lax i min sallads skål! Mums va gott de va!! :D

Har vart en väldigt annorlunda fredag för mig men de var roligt att vara lite huslig av sig! :)


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0