Everything is not fun or easy....

Hjälpte till i stallet! Alla tror dressyr tävlingar är lugna men de har fel!! När det är 3 domare som dömer+ att man ska skriva in protokollen i databasen efter det kopiera det! Men det är de bästa att hjälpa till med! :) fast hade ont i huvudet och vart på jätte dåligt humör hela eftermiddagen... Inget roligt sällskap! Åkte till A6 med Sis och Jesper de gick till Ikea och köpte lampor! Medan jag gick och köpte presentkort då våran morbror fyller år imorgon!! :)


Nu på kvällen blev de att beställa mat! Ingen orkade laga ;) fast jag ville beställa kebabtallrik utan pommes men de sa att jag fick en kebabsallad och de var jätte gott en massa kebab och lagom mycket sallad! Fick även 3 gurkor och tomater! :)


Imorgon blir de sovmorgon! Härligt! :)


Dessa gjorde jag igår blev dock inte så knapriga som jag ville! Men för er som vill testa!

Ha 1 äpple hemma och dela det på hälften
ta en osthyvel och skär upp äpplet i tunna bitar och lägg på bakplåts papper
Ta sedan och smaksätt (häll över) lagom mycket kanel på beroende på hur stark du vill ha smaken
Efter det sätter du in dem i ugnen på 100 grader och har dem där inne i ca: 1 och en halvtimme - 2 timmar!


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0