Bara att njuta!

Nu är jag ute och solar!! :D otroligt skönt! Dock kan jag bara sola ryggen då jag fortfarande har kvar dem där "blåsorna" som man kan få när man har bränt sig av solen... :(. Menmen ska inte klaga! Får bli ett linne som är öppet i ryggen! Då jag faktiskt har börjat få färg på ryggen!! :D happy! Haha!


Orkade inte gå upp tidigt idag fastän jag la mig tidigt igår! Men åt vattenmelon och ägg (kokade igår för att ha till frukost men då hade någon annan i familjen ätit upp dem så fick koka nya...) är lite lat på morgonen så har börjat ex: koka äggen på kvällen innan istället menmen någon annan i familjen blev glad iallafall! :)


Nu ska jag njuta av min ledighet/arbetslöshet och tänka positivt första gången sedan jag var 13 år som jag inte har jobbat någonting på sommaren!! Jobbade typ "dubbelt upp" förr sommaren istället! ;)

Gröna naglar och blommiga skor!


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0