Bara 17,2 sekunder kvar!! :D

Vaknade relativt tidigt idag! Eller vid 11.30 gick jag upp från min säng... Hehe! Fast vaknade redan 10.30! Men älskar att bara ligga och dra mig/halv sova...! ;)  När jag väl var uppe så tog jag direkt på mig mina träningskläder då jag kollade på mobilen att det var 40% chans att de skulle regna ända fram till kl 16.00!! Så tänkte att jag har 60% chans att de inte regnar när jag går ut och springer! Har verkligen saknat att springa! (har typ inte sprungit på 3-4 dagar! :0) Drack även ett helt glas vatten innan jag gav mig ut! Då jag hatar att bli helt torr i munnen bara för att man druckit för lite vatten! 
 
Dock när jag sprang så började de dugga sen regna lite mer fast när jag var inne i skogen så skyddade den mig från att bli blöt! När jag var ute på asfalten igen så duggade de bara jätte lite! Otroligt jobbigt när de regnar+ är motvind! Men har de senaste 3 veckorna tävlat mot mig själv! Vet inte hur lång sträckan är som jag springer men min första tid var 1: 40:56,1    2 tiden: 40:01,9   3 tiden: 39:34,0  4 tiden: 37:34,3   5 tiden: 35:17,2!! Mitt mål är att få ner den till prick 35 minuter!! Men otroligt glad över att jag har lyckats såhär bra!! Då har jag sprungit när de är molnigt, regnat, kok hett och normalt! :D  SO HAPPY DAY!! Ska dock försöka ta reda på hur lång rundan är! :)
 
 
Efter denna härliga morgon springturen blev det streching en hel flaska vatten och sedan duscha! Och självklart äta en go frukost! Vissa vill äta innan de tränar men jag har aldrig riktigt förstått varför? Jag får bara håll om jag äter något innan därför vill jag helst träna och sedan äta något! :) 
 
Men nu ska jag fortsätta läsa i detta bullriga, blixtrande, regniga vädret!!
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0