Är vi lika eller inte?

Snart blir det en shopping runda med min bror! :D ska bli riktigt roligt att shoppa (till honom jag shoppade förra veckan xD)

Tror att alla har fått sina student och bal bilder vid detta laget! :) blev inte nöjd med några av dem... Menmen jag och Sis är ju tvillingar och många tycker vi är JÄTTE lika medan vissa bara man ser att dem är släkt men dem är inte så lika! På student bilderna var vi ganska lika (tog dock inte kort på dessa men kommer kanske upp senare!) och på balen (tycker jag) att man knappt ser att vi är släkt med varandra! Folk frågar ju en om man tycker att vi är lika fast de är super svårt att svara på själv Imed att man vet ju själv vem man är (hade vart ganska jobbigt annars!) haha! :)


Här kommer ett kort från balen (kanske inte det bästa kortet menmen...)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0