You look back and remember!

Gick upp redan kl 8.00 idag!!! Eller de var ju inte jätte tidigt men kände mig smått duktig dock såg jag helt död ut! Som folk var så snälla och påpekade hela tiden! ;)  Men piggnade till sen när man väl började rida! :D  Var ju Pay and Jump idag! Så jag var med på lilla Lukas, när jag red fram så var han seg men sen när jag väl kom in på banan första gången var han som en helt annan ponny!! Han var hur pigg som helst!! Riktigt roligt att rida honom då dock fick man sig allt en liten chock! Sen när jag var med andra klassen hade han blivit trött(tog ut sig allt i första klassen...) Men de gick bra ändå! :) I 60 cm fick jag ett pet för det gick för fort i 70 cm fick jag ett pet för jag red dåligt på ett hinder... Men jag är ändå nöjd med resultaten! :)
 
 
Igår blev det inget inlägg, var bakis typ hela dagen! Har faktiskt aldrig känt så innan att man ska spy när man dricker lite vatten men jag spydde aldrig men de tog ett tag innan jag kunde äta något alls! Så jag kommer ta de lite eller mycket lugnare framöver! För den känslan var för jävlig! Fast på kvällen kunde jag som tur var äta ordentligt igen!! :)
 
 
Har kollat upp lite vad jag ska göra i skolan och om någon klagar på att de har mycket i skolan så kan jag säga att just nu känns det som om jag går samhäll eller natur! SÅ mycket plugg är det! En massa redovisningar och inlämningar som ska vara inne osv..... Menmen ska ta tag i lite idag! Men först ska jag kolla på film med hårinpackning, ansiktsbehandling och tända ljus ♥  Måste koppla av innan jag får en panik attack över alla skolarbeten! :)  3:an är stressig så låt ingen lura er och säga att det är de softaste året! :)
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0