Wiehe hoppas hoppas!

I tisdags gick man på box med Olivia, Sis och Martina riktigt roligt! :) dock höll jag på att dö!! Sjukt jobbigt men roligt! Så som ett riktigt träningspass ska vara! ;)


Igår var man ledig och gjorde lite skolarbete! Men sen var man lite kat och de ända jobbiga på dagen var en härlig pw! :)


Nu är det dags för skola! Hoppas man får jobba med stylist SM! :) måste börja fixa kläderna och sånt!! :) planera hur det ska se ut!! :) för denna gången har jag bara hand om kläderna! Måste ju se till att de blir awesome! ;)

Senare kl 4 så ska jag på arbetsintervju!! :D riktigt roligt ska de bli och håll tummarna att jag går det nu!! :) så valde en avslappnad men ändå snygg stil på kläderna idag! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0