When u are 18 u not a child anymore!

Igår var de stylist som gällde hela skoldagen eller på förmiddagen var jag hos läkaren första gången jag var på vuxen avdelningen!! Så man känner sig lite gammal nu faktiskt! Haha! Men de va tur att mamma hängde med nu första gången lite svårt för mig att veta exakt hur mina anfall såg ut och hur länge de varade Imed att de var jag som var med om dem!! :) men ska tillbaka nästa vecka igen och göra EEG blir jätte klabbig i håret av krämen de tar i... "/ menmen de går bort med mycket schampo och balsam! :)


Fick sminka mig själv på stylisten och det var trendig brud makeup som gällde så de fick bli en svart sotning! :) hann tyvärr inte ta bild på den för min ena lins hade gått sönder så de ena ögat rann och dum som jag var petade jag mig i ögat och förstörde sminkningen lite... "/ får göra om det någon annan gång! :) sen efter skolan blev det att man tog en fika med en kompis på central konditoriet har faktiskt aldrig varit där innan men de var inte alls mycket folk så man kunde verkligen prata utan att någon annan hörde de är inte så vanligt att man kan!! ;) och en halvtimmes fika råkade bli till två timmar!! Haha! Sen blev de hem och plugga... Inte så roligt men behövligt! :)


Nu är de skolan som gäller!! Ska bli roligt att gå igenom projekten lite och så! Måste ju börja med det om man ska hinna med allt!! :)

Gårdagens trendiga brud uppsättning!


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0