Skulle kommit upp för typ 4 timmar sen!!

Har vart hemma några dagar från skolan (2 stycken) så de har inte hänt så mycket mer än att man har vart hemma och latat sig....! Idag tog jag ledigt från skolan för att åka och få håret fixat av Sis!! Behövdes VERKLIGEN!! Kan säga att nu är jag blond igen!! :D hon gör ju jämt mig nöjd när hon färgar mitt hår! Någon annan frisör hade nog haft lite svårt att förstå hur jag skulle vilja ha mitt hår... ;)


Så satt på bussen till Värnamo 07.10!! Men de har sköna bussar så man kunde sova lite! :) fast jag var nog den enda som åkte hela vägen från Jönköping till Värnamo och sen när jag väl hade hoppat av bussen gällde de ju också att hitta dit efter att ha irrat omkring i typ 10 min ringde jag Sis! Trodde aldrig jag skulle kunna gå vilse i Värnamo! Haha! Sedan efter Sis fixat mig snygg i håret gick vi och åt! Azz go buffé! :D så nu sitter man mätt och glad på tåget hem och pluggar!! Duktig som man är ;) orkade inte vänta så länge på de andra så de var lika bra att ta tåget hem tyckte jag! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0