On My way!

Orkar inte skriva om varje dag så jag tar skriver ett som omfattar de mesta xD


Igår gjorde jag typ inget tog de lugnt var ute och gick lite, det är de lättaste sättet om man behöver tänka lite! ;)

I lördags hjälpte jag mamma lite när hon rakade Qajsa :). Som VERKLIGEN behövde få bort några kilos päls..! Dock slutade den funka lite innan vi var färdiga! "/


Idag sov jag ut som typ varje dag ;) men sedan mötte man upp Sis och Olivia i stan och tränade på Friskis och jag är verkligen i dålig form... :( men de ska man ju jobba på! Så imorgon blir de ett hårt träningspass med Olivia!! :D

Denna Goa kvällsmaten fick man idag!! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0