Mycket att göra!!

Har inte hunnit uppdatera så mycket har jätte mycket att göra i skolan nu!! Och så kommer de vara nu ett tag framöver håller på att beta av det jag har kvar sen 1:an och 2:an! :)

Men igår red jag lilla Lukas! Gick inte så bra i början men sen blev han fin och ville arbeta! Tyvärr är de typ jämt i slutet de blir så fina! Men innan ridpasset hade min ena ridstövel gått sönder! Och en efter ridpasset hade de råkat byta kod på låset!! Så jag kom inte in.. -.- efter att ha försökt i en kvart ringde jag först Sis och sen mamma! Var iskallt att vänta ute!! Så var måttligt glad över att hela min tidsplanering förstördes efter en timmes väntetid på att få upp sadelkammaren!! Så fick bli varma kläder och oboy när man kom hem höll på att frysa ihjäl!!

Outfit från tisdag!
Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0