Jepp jepp

Igår så var man först seg sen pigg och sen blev jag så trött att de fick bli hem och sova direkt efter skolan eller först åt jag med Mathilda och hoppades att jag skulle bli piggare då! Men icke så kunde tyvärr inte träna med Olivia :( men efter att ha sovit typ hela eftermiddagen / kvällen igår så är jag pigg idag + att vi har sovmorgon idag (är på väg till skolan nu!) och alltid när man duschar på morgonen blir man extra pigg xD

Dock fick jag springa till bussen idag hade inte räknat med all snö!! Jag älskar snö men den kan gott försvinna nu! Men som tur hann jag!! Hittar typ inget i mitt rum just nu... Berättar mer om de sen! ;)


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0