Hyfsat bra start!

Har inte uppdaterat förrens förra året! Så kändes som det är dags igen! ;)

Hade en rolig nyår! Spenderades med härliga människor! Först var man uppe i öxnehaga hos Emilia och Olivia var också där! :D sedan blev det tillbaka på grästorp härligt med gång avstånd hem! Lite segt i början (som typ alla hemma fester..,) men sen blev det roligt och kvällen blev allt annat än vad jag hade trott! :) på ett positivt sätt! ;)

Dagen efter sov jag till typ 1 eller jag blev väckt kl 1... Hehe lite sovmorgon måste man ju få ;) tyckte synd om dem som behövde jobba första dagen på de nya året!! Men de blev en chill dag, hann ju inte direkt göra så mycket ! :)

Sedan de andra dagarna har jag slappat, umgåtts med familjen och haft de allmänt bra! Även fått veta roliga, glada saker!! Så detta nya år har börjat hyfsat bra måste jag ändå säga! :)

Fast jag har vänt på dygnet och kan inte sova nu och är konstigt nog sjukt sugen på att städa!! Så det är vad jag kommer göra denna natt!! Fast de är alltid gött att vakna upp i ett nystädat rum om jag kan somna sen då vill säga...! ;)


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0