Don't look back just look forward!

Har hänt mycket nu de senaste! Denna helgen har verkligen varit överraskande på både dåligt och bra sätt!! För jag har lärt mig mycket om mig själv och igår hade jag typ en "bryt dag" och nu har jag bestämt mig att det är dags att vända blad och sluta kolla bakåt åt sidorna och BARA kolla framåt härdande efter! :)

Var ute i fredags med härliga människor dock var la slutet inte så bra....! Sen på lördagen skulle jag med mamma när hon skulle provrida en häst men tyvärr hände de värsta att den blev halt!! :( sådan otur! Så de fick bli en slapp plugg dag och i söndags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde! Haha! :)


Nu är det dags att åka in till skolan och ha idrott! Enda lektionen man har idag! Önskar att jag kunde säga att jag pluggade nu på förmiddagen men jag tog en rejäl sovmorgon istället! :)


Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0