Awezome day maby?

Kunde inte somna förrens typ 4 tiden och det är SJUKT svårt att städa tyst!! Så jag lekte runt lite i pixlr! :) Sjukt roligt! Fixade lite med bilderna till projekt arbetet inte för att de blev azz bra direkt... Men övning ger färdighet! Eller vad är det man brukar säga? ;)
 
Men nu blir det att städa lite i hallen sedan byta om till träningskläder och sticka till gymmet med Sis!! Undra om de kommer vara många där nu efter allt jul firande och nyårslöften... Fast detta året har jag faktiskt inte gjort något löfte!! Brukar ju alltid köra de klassiska: Jag ska gå ner i vikt och Jag ska bli nyttig! Har ju inte hänt än så skippar det detta året! ;)  Ska även låna en bok på bibblan och köpa ansiktsmask och ha en liten spa eftermiddag efter gymmet med Sis ♥  Så man kan koppla av och sluta tänka på att skolan börjar om mindre än en vecka.....! De känns som om denna dagen kommer att bli awezome! ;)
 
Vad jag gjorde när jag inte kunde somna...
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0