Always something That breaks!

Igår trillade min hylla som jag har alla naglacks grejer och hårprodukter på!! De trillade ner på sminket så allt låg huller om buller men nu är de typ fixat.... Men hade tur att inget gick sönder!! :). Och självklart måste jag ta sönder något idag också!! Det var mitt busskort som bröts av en liten bit :( då var jag verkligen inte glad!! Menmen får fixa ett nytt på måndag! :)


Annars har dagen vart seg och man får lite panik när man har fått nya projekt arbeten i skolan Alla som säger att 3:an är de lugnaste året luras för det är AZZ mycket att göra! Menmen får hålla tummarna på att man lyckas! ;). Har även fått en ny mentor så får se vad han tycker nästa vecka! :)


Men nu ska man in till stan och träffa Mathilda och sen blir de krogen!! :D Dock känner jag mig inte jätte uppklädd utan en väldigt simpel look fick de bli :) men någon måste ha platta skor så den kan hjälpa den andra att inte trilla ;) haha!



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0