Mys helg!

I lördags så köpte mamma Al Capone!! :D riktigt härlig ung häst!! Längtar tills han kommer (typ 2 veckor kvar...!) ska bli sjukt roligt! Och otroligt nog lyckades vi bara köra fel 1 gång! Haha! :) på hemvägen blev det pizza och vi alla tog stark sås (utan mamma som inte hade någon sås på sin pizza) och om någon har sagt att de har ätit stark sås här i Jönköping så var det INGENTING mot hur stark den såsen var! Stackars Jesper blev alldeles röd i ansiktet och vi alla drack jäkligt mycket! Haha! Men de var en härlig bil tur! :)


Igår hälsade man på Sofie Martin och lilla Alma (2 veckor!) var lika liten som en gullig docka! :) och jag höll faktiskt i henne ända tills hon skrek... Då lämnar man över barnet till föräldrarna haha! xD sen blev det att vara hemma en stund (sova för min del hehe) sen hem till Tobbe och Jessica! Och fira att Jessica fyller år! Riktigt trevligt! :) så avslutade man kvällen med att kolla på tv :)


Idag var jag så trött att det har fått bli en riktig vilodag! Men nu sitter jag på bussen för att möta upp Olivia och träna!! :D sjukt taggad på detta nu!! :)

Tror inte de fina vinterbilderna kom upp innan så ni får en ny! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0