Lot´s of work to be done!

Idag gäller det att få MÅNGA saker avklarade! Hade Expo idag och är nästan färdig med min företagslogga! Eller all "fakta" om företaget är färdigt men nu är det själva loggan som är kvar! Vet vilka färger jag ska ha men nu gäller det bara att komma på hur den ska se ut!! Men har ju till imorgon på mig att bestämma mig! Eller den ska vara färdig idag helst för imorgon kl 8.05 är det redovisning som gäller!! Så nu gäller det att låta fantasin flöda! ;)  Ska även nu under håltimmen göra färdigt en annan uppgift (hinner förhoppningsvis färdigt med den!) För det är ganska mycket har hittat all fakat men nu gäller det att skriva ihop allt till en bra sammanhängande text! Så har ju lite att göra framöver om man säger så..... Fast det är ju bara 3 dagar kvar (efter denna) tills lovet kommer! :D  De gäller bara att hänga kvar dessa sista dagar innan man kan ta igen allt på lovet! x'D 
 
 
Igår efter träningen med Olivia blev de självklart att man kollade på Top Model Sverige! :)  Otroligt roligt att se hur de blev omgjorda och gillade allas nya frisyrer! Är även glad att de skickar hem dem som inte vill ändra sitt utseende efter vad modebranschen vill! :) Igår gick även Al Capone igenom besiktningen! :D Så han kommer ju då som planerat nästa helg! Ni vet ju bara att han är en skäck så här kommer några bilder på den söta hästen! :)
 
 
 
 
 
Hur han såg ut när han var ett föl !
 
 
 
 
Bilderna är från www.delerstuteri.com
 
 
Kraam Missfleur♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0