Feeling good!

Tränade 1 timme med Olivia idag! Riktigt härligt efter nästan en veckas vila!! :) så nu kommer man köra på lite hårdare med träningen framöver! :) Har även fått väldigt roliga nyheter idag! Min kära bror tog körkort!! Stort grattis till honom! :D och så har jag fått ett jobb! Börjar utbildningen imorgon! Så skönt att äntligen ha hittat ett jobb!! :D


Har testat denna produkten nu sen i fredags (kostar bara 87 kr)! Så ska se om jag får bättre hy av den för den som jag använde innan varje kväll har inte gett så bra resultat! Får hoppas att denna är bättre! :). (Använder den på över natten tvättad bort den på morgonen!)




Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0