Almost back on track!

Säger att jag aldrig blir sjuk men i torsdags kväll/ fredags morgon blev jag jätte förkyld!! Kunde knappt andas och aa usch! Så har inte gått ut på hela helgen! Utan bara inne och typ vila och snyta sig var 5:te minut eller nått!! Fast nu är allt bra! Eller är fortfarande lite förkyld men mest bara hes! Så kunde ju inte träna eller göra nått som man hade planerat :(  menmen nu är man pigg och har vart på en shoppingtur uppe på a6!! Hjälpte Sis att hitta lite svarta kläder! Då det är de ända hon kommer få ha på sig när hon praktiserar! Men blir förmodligen att man åker dit imorgon igen för att köpa ett par byxor (kanske jag köper något mer till mig själv hihi) Köpte bara en bikini överdel och en bh + 3 nagellack (gul, turkos och grön)  :D Köpte ju även lite i torsdags så ska kanske hålla lite i pengarna.... Fast de har jag alltid haft jobbigt med!! Menmen måste byta och bli sparsam så man har råd med allt! ;)
 
 
Har inte hänt så mycket annars har mest kollar på serier! Har kollar på Blue Water High Season 1 & 2!! Men väntar lite med att se 3:an nu.... Måste ju plugga lite också! ;) Har även läst lite Harry Potter och sovit i den lilla mängd som har gått.... Detta är serier som alla typ måste se! (1:an är bäst enligt mig x'D)
 
Fly är min favorit och hon är som tur med i båda serierna! :)
 
 
 
Säsong två:
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0