Vill åka hem...!

Hjälpa någon att flytta igen tror jag nästan att ja skippar! ;) var jobbigt gå upp tidigt packa in alla saker, hämta upp vissa saker och sedan packa ur allt när man väl var framme och sedan packa upp allt...! Jag fixade i garderoben och packade upp alla kläder + bäddade sängen! Medan mamma och Hannes satte upp tv:n och skruvade ihop stolen + packa upp alla andra grejer var 2 väskor kvar som han får packa upp själv! Sedan vid typ halv 4 åt vi! Har faktiskt go kebab sås!! :D


Efter allt detta tror man att de är färdigt! Men nej! Då ska de handlas i en stad där ingen hittar så först åkte vi till netto och nu är vi på Ica maxi! Har verkligen handlat ALLT!! Sjukt jobbigt blev 4 påsar! + ett ägg paket! Så nu är jag trött (mest i huvudet..!) ska faktiskt bli riktigt skönt att åka hem!! Får hoppas att min broder får det bra! Hans rumskompis är faktiskt jätte trevlig!!

Lite bilder på hans rum + när vi packade in allt (hade ju även åkt dit förra veckan och lämnat lite grejer!!)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0