U can´t just start something without the mening of going on!

O´boy har verkligen blivit lurad av min bror! Spåret som jag springer på är inte att alls 8 varv så har man sprungit 1 mil som han sa till mig! Utan jag sprang 4 varv tog 1 timme och 2 minuter! Fast jag använde en app som både räknar km och tar tiden! och 4 varv på spåret är 9,26 km!! :0  Så han måste ha blandat ihop det lite eller sagt fel...! Men känns otroligt bra att ha sprungit det idag dock måste tiden förbättras något! ;)  
 
 
Åt så otroligt mycket mat nu i helgen så jag var inte så jätte hungrig idag men då klagas det här hemma att man äter för dåligt och det är jag som har "kört igång" med allt detta....! Så nu ska jag leta fram en massa recept från nätet och skriva ner så att de kan lagas nyttig mat här hemma! Vår skrivare funkar inte så det får bli för hand! Old fashion way! ;)  Det är ju bäst att börja nu då det är jag som har "dragit igång" att vara nyttig här hemma! Och ärligt talat så har jag också börjat bli lite trött på att äta kyckling sallad hela tiden x'D 
 
 
Vill ni veta vad era cravings betyder?  Kolla på denna sidan då! http://laurenconrad.com/blog/post/foodie-facts-what-your-cravings-are-really-telling-you-healthy-eating-food-tips-lauren-conrad-july-2013
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0