Typ pisstoff...!

Nu är jag i Ayia Napa!! Som ligger i Cypern! Kom ihåg förra året när jag trodde att det var ett land! Haha! :) Är tisdag här nere och om de fortfarande säljs Grabbarna Grus biljetter så ser schemat för denna veckan ut så här: 
 
Mån: kom hit
Tis: Bar rundan! Wiho!
Ons: Hitta på något roligt!
Tors: Båten!  Får hoppas på en rolig minnesvärd båt tur! ;)
Fre: Hittar på något skojsigt kanske missibeach? (heter något sådant!)
Lör: Poolparty!  :D
Sön: Sista dagen så troligtvis festa loss och använda den sista energin man har kvar! x'D
Mån; Åka hem till Sverige.....! 
 
 
Ta inte detta collaget för seriöst hade sjukt tråkigt och var lite sur för att jag inte har fått något jobb!! när jag var arbetslös så kommer förmodligen komma upp flera sådana här bilder i framtiden (fast bättre och seriösare!) 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas alla har de bra i Sverige! :)
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0